Over Ons

Wij waarderen het dat u interesse toont in de achtergrond van ons bedrijf. AVplus is in 2002 opgericht en concentreerde zich destijds voornamelijk op de verhuur voor bedrijfspresentaties, vergaderingen, beurzen en productpresentaties. Dit soort bedrijfsevenementen zijn nog steeds een belangrijk deel van onze werkzaamheden. Door de continue uitbreidingen op ons basisassortiment en de investering in nieuwe producten, verzorgen wij tegenwoordig ook evenementen en festivals met beeld, licht, truss, podia en geluid tot 2500 personen.

We leveren hiervoor een totaalconcept waarbij wij u van begin tot het eind kunnen ontzorgen op het gebied van audiovisuele ondersteuning met apparatuur en personeel. We streven ernaar om helder en passend advies te geven.

Personeel

De sfeer binnen ons bedrijf is erg informeel. Onze relatie met klanten kenmerkt zich in een persoonlijk contact met ultra korte lijntjes. Onze dienstverlening stopt daarom ook niet om 17:00 uur. Onze klanten kunnen ons ook na 17:00 uur telefonisch bereiken als er een spoedopdracht moet orden uitgevoerd. We rekenen geen extra toeslag op ons uurtarief tijdens avond- of weekenduren.

We maken hierbij gebruik van enthousiaste maar bovenal ervaren en geschoolde medewerkers die onze apparatuur van A tot Z kunnen installeren en bedienen. We proberen altijd de juiste mensen op de juiste plaatsen in te zetten. Daarom maken wij, waar nodig, gebruik van freelancers met specialisaties in bepaalde disciplines. Denk hierbij aan regisseurs, lichtoperators en cameramensen. De technische realisatie van uw evenement kunt u dan ook volledig aan ons toevertrouwen!

Verkoop

Door de verhuur van audiovisuele apparatuur vonden steeds meer bedrijven in AVplus ook hun leverancier voor de aanschaf van apparatuur voor hun vergaderzaal, buurthuis, sportkantine, bedrijfshal etc.
Wij leveren daarvoor uitsluitend gerenommeerde merken waar wij als AVplus 100% achter staan. We willen dan ook geen concessie doen in kwaliteit. Want niet prijs maar juist de KWALITEIT staat bij ons op de eerste plaats. Niets is zo vervelend als bijvoorbeeld uw onlangs aangekochte beamer niet meer werkt. Door reparaties ook in eigen beheer uit te voeren kunnen wij, mede in combinatie met een Preventief Onderhouds Abonnement met continuïteitsgarantie, ervoor zorgen dat u snel weer verder kunt.

Dit is ook de reden dat we streven na een lange termijn relatie met onze klanten.

Wij nodigen u dan ook graag uit in ons kantoor en magazijn. U kunt dan met eigen ogen zien hoe wij werken en omgaan met onze apparatuur.

De koffie staat altijd voor u klaar!

Kom in contact

We horen graag van u

Nieuw paswoord aanvragen
Geef je e-mail adres in. Een nieuw paswoord wordt naar je mailbox gestuurd.